UPOZNAJTE SE SA OSNOVNIM PRAVILIMA PRILIKOM BORAVKA U VALERA VITA FOREST HOUSE
Da bismo Vam osigurali ugodan boravak i otklonili moguće nesporazume, molimo da se upoznate s uvjetima pružanja usluge smještaja te s kućnim redom. Prilikom potvrde rezervacije podrazumijeva se da ste s njime upoznati i suglasni, te da ćete ga se u potpunosti pridržavati.
Sve što je navedeno u Općim uvjetima predstavlja pravnu obvezu kako za gosta tako i za trgovačko društvo Biorezonanca d.o.o.
Pridržavanje kućnog reda je nešto što se očekuje od svakog gosta. Nepridržavanje kućnog reda može rezultirati otkazom rezervacije te naplatom pune cijene boravka bez obzira na raniji prisilni odlazak.
Preporučujemo Vam da pažljivo pročitate uvjete prije plaćanja iznosa depozita ili punog iznosa usluge.
Valera Vita Forest House je klasificirana prema službenoj kategorizaciji kao kuća za odmor s 5 *. Kuća je namijenjena za 8+2 osobe gdje su 4 x2 kreveta u spavaćim sobama i 1×2 pomoćni ležaj u dnevnom boravku. Sve informacije o sadržajima se nalaze na web stranici www.foresthouse.hr
Neke od usluga i aktivnosti u okolini smještajne jedinice mogu se održavati samo u određenom dijelu godine. Aktivnosti u okolini redovno ažurira www.gorskikotar.hr
U kući su dostupne i dodatne usluge, ali je potrebno poslati upit za provjeru raspoloživosti i rezervaciju (npr. masaže).
Prilikom dolaska u smještajni objekt gosti ustupaju domaćinu objekta osobne dokumente (osobne iskaznice ili putovnice) svih osoba koje koriste usluge smještaja radi prijave gostiju u aplikaciju E-visitor. Osobni dokumenti bit će odmah vraćeni vlasniku.
Gost je obvezan:
Gosti dobrovoljno dijele svoje osobne podatke. Osobni podaci potrebni su za realizaciju rezervacije i bit će korišteni za daljnju internu komunikaciju između Gosta i vlasnika smještajne jedinice. Vlasnik neće dijeliti osobne podatke Gosta s trećom stranom, osim pružanja traženih usluga ili naručivanja nadležnih tijela. Unos i prijenos podataka o osobnim podacima i broju kreditnih kartica zaštićen je Stripe sustavom. Web stranica www.foresthouse.hr štiti vaše osobne podatke od neovlaštenog pristupa, korištenja ili otkrivanja podataka.
Domaćin je dužan Vaš boravak registrirati kako je to regulirano njegovim obavezama prema nadležnim državnim organima Republike Hrvatske, Zakonu o boravišnoj pristojbi i Zakonu o boravku stranaca.
Prema hrvatskom Zakonu o boravišnoj pristojbi gost je dužan platiti boravišnu pristojbu na isti način kao i za uslugu smještaja. Prema hrvatskom Zakonu o boravišnoj pristojbi, cijena turističkog poreza kreće se od 1,60 eura po osobi i noćenju. Boravišna pristojba se plaća posebno, što je navedeno u ponudi i bit će vidljivo na računu.
Turističku pristojbu ne plaćaju:
Turističku pristojbu umanjenu za 50 posto plaćaju:
Rezervaciju možete jednostavno izvršiti putem obrasca za rezervaciju na web stranici kuće www.foresthouse.hr . Tijekom postupka online prijave, Gost mora pružiti sve potrebne informacije potrebne u obrascu za rezervaciju. Svi dodatni zahtjevi moraju biti poslani putem e-maila: valeravita@foresthouse.hr
Rezervaciju za željenu smještajnu jedinicu moguće je provesti i preko platformi za iznajmljivanje. U tom slučaju prihvaćate njihove uvjete rezervacije
Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima pružanja usluge smještaja koje je prethodno pažljivo pročitao, proučio te ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza, kako za gosta tako i za društvo Biorezonanca d.o.o. koja jedino ne preuzima odgovornost za istinitost podataka navedenih od strane gosta prilikom rezervacije. U slučaju neistinitosti podataka gosta društvo Biorezonanca d.o.o. zadržava pravo promjene cijena i nadoplate razlike u cijeni gostu.
Društvo je dužno navesti sve podatke o rezervaciji i poslati gostu putem e-pošte kao potvrdu. Ako rezervacija ide preko platformi za iznajmljivanje potvrdu o rezervaciji će dobiti od njih.
U slučaju da gost želi mijenjati ili otkazati rezervaciju, to mora uvijek biti učinjeno u pisanom obliku (e-mailom). Promjene mogu uključivati: broj ljudi, imena gostiju i/ili drugi datum početka ili završetka odmora (mora se prijaviti najmanje 30 dana prije dolaska). U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, a gost odustaje od već potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti.
Ako gost otkaže rezervaciju nakon uplate, a ostalo je manje od 30 dana do prethodno rezerviranog termina, uplaćeni novac neće biti vraćen, već se koristi za pokrivanje troškova kasnog otkaza.
Ako se Gost ne prijavi do ponoći na dan početka odmora, a ne obavijesti davatelja usluga o tome, rezervacija će biti otkazana i troškovi otkazivanja bit će izračunati kao što je gore opisano. U slučaju da se gost ne može prijaviti na prethodno dogovoreni dan, te je obavijestio davatelja usluga, smještajna jedinica i dalje drži rezervaciju za gosta, temeljem ugovora te gosta dočekuje na novi dogovoreni datum i sat dolaska.
U slučaju da broj osoba koji dolaze u smještajnu jedinicu premašuje broj osoba navedenih na rezervaciji, davatelj usluga ima pravo odbiti pružanje usluge nenajavljenim gostima ili je u mogućnosti prilagoditi sve goste i odmah naplatiti iznenadne usluge.
Ako gost, po dolasku, želi kraći boravak od prethodno dogovorenog i plaćenog tijekom procesa rezervacije, davatelj usluga nije dužan prihvatiti to niti vratiti uplaćeni iznos.
U slučaju da gost želi provesti više noćenja u smještajnoj jedinici nego što je prethodno dogovoreno, davatelj usluga mogu prihvatiti i dopustiti taj novi zahtjev, a Gost je dužan odmah platiti za dodatan iznos boravka.
Troškove zakupa smještaja plaćate osobno domaćinu uplatom na tekući račun pri rezervaciji ili kartičnim plaćanjem ili drugim oglašivačima ukoliko je smještajni objekt rezerviran putem istih (Booking.com, Airbnb lux). Plaćanje se vrši u eurima prema važećem i ovjerenom cjeniku usluga za tekuću godinu koji je istaknut u smještajnoj jedinici odnosno umanjen za akcijsku cijenu ukoliko je postojeća. Račun će biti izdan gostu pri dolasku u objekt.
Cijene usluga istaknute su na web stranici i u smještajnoj jedinici, te uključuju one usluge koje su opisane uz smještajnu jedinicu iz rezervacije. Posebne usluge koja pruža smještajna jedinica, a nisu uključene u cijenu i rezervaciju, gost ih plaća posebno, kao odvojenu uslugu. Cijena smještajne jedinice je objavljena u eurima. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, ista će biti terećena u eurima. Sva plaćanja trebaju biti izvršena u eurima. Zbog tečaja banke gosta, može doći do različitog (višeg) ukupnog iznosa od onog navedenog. Društvo Biorezonanca d.o.o. ne preuzima odgovornost za tečajne razlike ili naknade drugih bankovnih institucija.
Rezervacija smještajne jedinice putem web stranice je obvezujuća. Kada je rezervacija evidentirana u sustavu, rezervacija je valjana uplatom cjelokupnog iznosa od strane gosta. Svaka druga usmena ili pismena potvrda bez valjanje uplate i potvrde rezervacije od strane gosta ne vrijedi kao rezervacija.
Za rezervaciju smještajne jedinice potrebno je uplatiti cjelokupni iznos rezervacije.
Za plaćanje je moguće odabrati bankovni transfer ili kreditnu karticu. Elektroničkim putem, u potvrdi rezervacije, dostavljaju se bankovni podaci i iznosi za uplatu. Uplatu je potrebno izvršiti u roku dva (2) radna dana. U suprotnom će se, nakon slanja podsjetnika za plaćanje, rezervacija otkazati.
Za plaćanje je moguće odabrati isključivo kreditnu karticu. Plaćanje kreditnom karticom vrši se putem Stripe online sustava za plaćanje kreditnim karticama.
Izjava o korištenju Stripe-a
Biorezonanca d.o.o. koristi Stripe za online plaćanja. Stripe je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Stripe kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama.
Oglašavane cijene za privatni smještaj uključuju: dnevni najam smještajne jedinice, posteljinu, ručnike, opremljenu kuhinju s posuđem i priborom za jelo, završno čišćenje te troškove vode i struje, drva za loženje, lož ulja. Dodatne usluge su navedene u smještajnom objektu i nisu uključene u cijenu najma. Gost ih plaća dodatno i samo ako ih upotrebljava. Većina dodatnih usluga mora biti plaćena izravno davatelju usluga, ali neke od njih mogu se čak platiti po potvrdi rezervacije. Ako se cijena određene smještajne jedinice promijeni nakon što je Gost rezervirao smještaj, a nije ga platio, davatelj usluge će odmah obavijestiti Gosta o promjeni i poslati novi izračun ako je dogovoren.
Ako se cijena određene smještajne jedinice promijeni nakon što je Gost rezervirao i platio smještaj, davatelj usluge jamči da to neće imati utjecaj na ranije rezerviran i plaćen smještaj.
Ako davatelj usluga smanjuju cijenu smještaja nakon što je gost potvrdio rezervaciju, Gost nema pravo na novu nižu cijenu. Gost je dužan navesti sve željene dodatne usluge prilikom rezervacije.
Gost će morati platiti gotovinski polog u iznosu od 500 eura izravno davatelju usluga po dolasku u smještajnu jedinicu. Ovaj polog jamči da Gost neće uzrokovati štetu na smještajnoj jedinici ili njegovom sadržaju. Na dan odlaska, cjelokupni iznos pologa bit će vraćen gostu ako ne bude štete. Na dan dolaska gost deponira iznos predstavniku davatelja usluga. Gostu će biti vraćen cijeli iznos pologa na dan odlaska, ali tek nakon što je pružatelj usluga prethodno pregledao opremu i objekt. U slučaju da iznos za naknadu štete nije dovoljan za pokrivanje troškova štete, gost je dužan platiti punu štetu.
U cijenu su uključeni ručnici, posteljina, kuhinjske krpe, toaletni papir, higijenske potrepštine (hotelska kozmetika), sredstva za čišćenje i pranje posuđa.
Posteljina se mijenja kod svake smjene gostiju, a gostima koji ostaju više od 7 dana daje se čista posteljina svakih 4 dana koju gosti mogu sami mijenjati ili na zahtjev to može napraviti naše osoblje. Svaki gost na raspolaganju ima jedan veliki, jedan srednji ručnik i jedan mali ručnik te dodatni ručnik koji se nalazi u kupaonici. Dostatna količina ručnika nalazi se u kući dostupna gostima ovisno o broju dana boravka. Upotrijebljeni ručnici se ostavljaju u smještajnom objektu kako bi ih domaćin mogao dati na pranje.
U vrijeme korištenja kuće za odmor dužni ste sami održavati higijenu i čistoću, te sortirati i odlagati kućni otpad na određeno mjesto. Sve kante za odlaganje otpada nalaze se s vanjske strane kuće. Komunalni otpad koji sadrži ostatke hrane molimo da ne iznosite van jer može privući divlje životinje. Gosti imaju dostupan pribor za čišćenje te usisavač.
Molimo goste da čuvaju okoliš, da čuvaju iznajmljenu smještajnu jedinicu i odnose se obzirno prema namještaju i opremi u interijeru i eksterijeru kuće. Također molimo da vodite računa da se nalazite u prirodi (šumi) koja je stanište divljih životinja te da vodite računa o njihovoj i svojoj sigurnosti.
Domaćin nema pravo bez najave i dopuštenja ili u odsutnosti gosta ulaziti u iznajmljenu kuću za odmor, niti dirati i koristiti osobnu imovinu gosta. Domaćin može ući u objekt bez prisutnosti gosta samo u slučajevima kada ima opravdanu sumnju da objektu ili imovini gosta prijeti opasnost te kada opravdano sumnja na grubo kršenje pravila kućnog reda. O svom ulasku vlasnik je dužan izvijestiti goste u prvom sljedećem kontaktu. U slučaju opravdane sumnje domaćina da je bila napravljena šteta i kada opravdano sumnja na kršenje pravila kućnog reda, gosti su obavezni omogućiti mu ulazak u smještajnu jedinicu radi provjere.
Domaćin će vam pružiti pomoć i dati željene informacije tijekom Vašeg boravka. Domaćin nije obavezan niti odgovoran za organiziranje slobodnog vremena i animaciju gosta.
Umoljavaju se gosti da vode brigu o svojim stvarima i dragocjenostima ostavljenim u smještajnoj jedinici jer domaćin ne odgovara za njihov eventualni nestanak. Domaćin će učiniti sve u njegovoj mogućnosti da istu zaštiti i upozori gosta o mogućim opasnostima. Također Vas molimo da ne ostavljate vrijedne stvari u automobilima. Sve sobe su opremljene sefom koji molimo da koristite kako bi čuvali vrijednosti i dokumente.
Dovođenje kućnih ljubimaca (psi, mačke, ptice i sl.) u kuću nije dozvoljeno.
U kuću nije dopušteno unositi oružje, lako zapaljive i eksplozivne tvari i tvari s jakim ili neugodnim mirisom. Nadalje, u kuću nije dozvoljeno unositi električna trošila za koja niste dobili suglasnost domaćina. Utrošak električne energije koji je u cijeni smještaja ne predviđa neuobičajene dodatne aparate na struju, te će se za svako trošilo pronađeno u stanu naplatiti dodatni troškovi električne energije razmjerni potrošnji, bez obzira na to jesu li upotrebljavani ili ne. Ovo se pravilo ne odnosi na električna trošila za osobnu njegu.
Kada izlaze van, molimo goste da isključe električna trošila (osim eventualno jednog rasvjetnog tijela), da zatvore slavine, zatvore prozore i zatvore vrata.
Kuća se nalazi u prirodi koja je stanište divljih životinja stoga vas molimo da vodite računa o svojoj sigurnosti i o sigurnosti životinja, što znači zatvoriti klizne stijene na bazenskom prostoru te ostala vrata i prozore, posebno noću ili u slučaju da napuštate kuću zbog posjeta sadržajima u okolini ili izleta.
Za vrijeme noćnog odmora, u vremenu od 22,00 do 08,00 sati, buka nije poželjna u objektu i neposrednoj okućnici, odnosno na terasi, dvorištu i vrtu, zbog smetanja susjedima i uznemiravanja divljih životinja.
Kršenje kućnog reda (galama, nered, buka), daju za pravo domaćinu da Vam uskrati boravak na Vašu štetu.
Osim što se apelira na primjereno ponašanje odraslih, molimo pripazite i na ponašanje djece prilikom igre, a posebno na stvaranje propuha i lupanje vratima. Objekt se nalazi u prirodi stoga molimo da vodite računa o svojoj sigurnosti i sigurnosti vaše djece. Trudili smo se da zadržimo prirodno okruženje stoga posebnu pažnju obratite prilikom hodanja uz jezero. U jezeru je zabranjeno plivanje, skakanje, ribolov, hranjenje životinja u jezeru i izvan. Okoliš koristite na vlastitu odgovornost. Posebno čuvajte svoju djecu.
Osobama koje nisu gosti iznajmljenog smještaja nije dozvoljen dolazak, noćenje ili cjelodnevni boravak kao niti korištenje inventara bez dopuštenja domaćina. Ako budu pronađene osobe koje nisu registrirane ili nisu najavljene, domaćin ima puno pravo otkaza smještaja svim gostima.
Gost koji namjerno ili nehotice počini kvar ili štetu na imovini morat će domaćinu nadoknaditi puni iznos nastale štete. Nije dozvoljeno udaljavanje pokućstva i uređaja bez posebne dozvole. Molimo za odgovorno ponašanje i rukovanje. Na dan odlaska gost je obavezan osobno pozvati domaćina da uz njegovo prisustvo pregleda korišteni objekt i kućne aparate kako bi dokazao da nije počinio štetu. Eventualnu štetu dužni ste nadoknaditi na licu mjesta. Tek tada gost ima pravo napustiti smještaj. Sva počinjena šteta koja po odlasku nije prijavljena potraživat će se naknadno od gosta sudskim putem.
Zbog vaše sigurnosti i čuvanja imovine, kuća ima video nadzor na površinama van objekta što ne ometa Vašu privatnost.
U slučaju kvara na opremi ili uređajima u sklopu smještajne jedinice, molimo Vas da odmah obavijestite domaćina kako bi se pokvarena oprema ili uređaji uklonili u najkraćem mogućem roku.
Smještajna jedinica je na raspolaganju od 14.00 sati na dan dolaska i do 11.00 sati na dan odlaska. Ljubazno Vas molimo da na dan odlaska napustite smještaj do 11,00 sati kako bi on bio očišćen i pripremljen za druge goste koji dolaze nakon Vas i imaju pravo ulaska od 14,00 sati. Zadržavanje u apartmanu nakon 11,00 sati bezuvjetno povlači plaćanje još 50 % dnevne cijene bez mogućnosti daljnjeg boravka u smještajnoj jedinici. Ključevi se moraju vratiti po isteku boravka te se šifra na vratima mijenja prilikom odjave.
Ukoliko je to moguće domaćin može dozvoliti i raniji ulazak odnosno dulji boravak u objektu, ali sve isključivo po njegovoj odluci.
Objekt kojeg ste unajmili obavezni ste ostaviti u stanju kakvog ste ga i zatekli na dolasku – čistog, urednog i neoštećenog. Temeljito uređenje i čišćenje kuće vrši domaćin pri svakoj smjeni gostiju.
Gostu koji se ne pridržava kućnog reda i osnovnih pravila ponašanja te remeti mir bezuvjetno će se otkazati smještaj bez povrata novca, a sve u svrhu zaštite svoje imovine te sprječavanja radnji koje bi mogle imati kao posljedicu fizičku povredu gostiju, sve zbog nepoštivanja kućnog reda i osnovnih pravila ponašanja u kući. U slučaju otkaza smještaja od strane domaćina zbog povrede pravila kućnog reda gostu će biti naplaćen cjelokupni iznos rezerviranog razdoblja, bez obzira na kraći boravak.
U kući nije dozvoljeno pušenje. Svim pušačima predlažemo da za pušenje koriste prostor na terasi i prostor ispred teretane uz upotrebu pepeljara.
Iz sigurnosnih razloga molimo na krajnji OPREZ prilikom paljenja unutrašnjeg kamina i vanjskog roštilja. Zabranjeno je unositi svijeće u prostor. Za ugođaj smo vam osigurali dovoljan broj svijeća na baterije. Svakako uzmite u obzir moguće opasnosti od požara. U kući se nalaze indikatori za dim koji će u slučaju pušenja aktivirati alarm.
Nije dozvoljeno loženje vatre izvan za to određenih mjesta. Vatra se može ložiti u kaminu dnevnog boravka, u vanjskom roštilju na terasi. Pravljenje roštilja nije dozvoljeno u kaminu u kući.
Molimo na poseban oprez prilikom korištena kamina u dnevnom boravku te pri korištenju vanjskog roštilja. Provjerite da je vatra ugašena prilikom napuštanja kuće i ne ostavljajte ložišta bez nadzora.
Pepeo molimo da ne ubacujete u kantu za smeće već ostavite u ložištu.
U slučaju otkaza smještaja od strane domaćina zbog povrede pravila kućnog reda gostu će biti naplaćen cjelokupni iznos rezerviranog razdoblja, bez obzira na kraći boravak.
Ukoliko prekinete Vaš ugovoreni boravak ranije od ugovorenog ili rezerviranog termina, dužni ste platiti boravak kako je bilo to dogovoreno i rezervirano.
Početkom korištenja smještaja podrazumijeva se da je gost upoznat s kućnim redom i da pristaje na obaveze i uvjete ovdje istaknute. Svi sporovi koji se ne mogu interno riješiti s domaćinom bit će riješeni intervencijom policije ili suda u Delnicama (Rijeci). Sve reklamacije uzimaju se u obzir samo ako su prijavljene za vrijeme boravka. Naknadne reklamacije ne uvažavamo. Ukoliko gost ne prihvaća ove odredbe obavezan je napustiti smještaj. Ovaj kućni red sastavljen je u skladu s općim uzancama u turizmu i prema općim standardima u turizmu.
Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Ako gost pri preuzimanju smještajne jedinice uoči nedovoljno čišćenje, štetu ili neku drugu neispravnost, prigovor mora podnijeti odmah. U suprotnom će se smatrati da je gost preuzeo smještajnu jedinicu u urednom i ispravnom stanju i izgubit će pravo prigovora. Prigovor na čišćenje je potrebno podnijeti odmah, dok je prigovor na štetu i neispravnost moguće podnijeti u roku 24 sata. Prigovor je potrebno podnijeti vlasniku smještajne jedinice. Eventualni odlazak gosta prije kraja rezerviranog razdoblja bit će na rizik i trošak gosta, te pružatelj usluge ne preuzima odgovornost za nastalu situaciju. Gost je dužan surađivati s vlasnikom smještajne jedinice u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako gost na samome mjestu prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, pružatelj usluge nije dužan uvažiti naknadni prigovor. Pružatelj usluge se ne može smatrati odgovornim za eventualne vremenske uvjete, i sve druge slične situacije ili događaje koji mogu uzrokovati nezadovoljstvo gosta i nisu izravno povezani s kvalitetom smještajne jedinice (npr. loše vrijeme, prevelika udaljenosti od atrakcija, velike gužve, krađa ili oštećenje imovine, itd.).
Gost i pružatelj usluge nastojat će eventualne sporove o primjeni ovoga Ugovora rješavati sporazumno, a u protivnom podvrgavaju se odluci nadležnog Općinskog suda u Rijeci, a mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti
na adresu valeravita@foresthouse.hr ili je uputiti poštom na adresu Biorezonanca d.o.o.,10110 Zagreb, Dragojle Jarnević 1, s naznakom ” Žalba na usluge i proizvode ” odnosno putem telefona na broj +385 98 986 9830. U reklamaciji molimo Goste da navedu broj računa, datum boravka te opis reklamacije, kako bi vlasnik mogao što brže reagirati na reklamaciju.
Gost koji je pravodobno i uredno obavijestio vlasnika o nedostatku i utvrdi se da je reklamacija opravdana ima pravo sukladno Zakonu o obveznim odnosima uključujući pravo na jednostrani raskid ugovora uz povrat novca.
Tvrtka: Biorezonanca d.o.o.
Adresa tvrtke: Dragojle Jarnević 1. 10110 Zagreb
IBAN: HR2723600001101328184
SWIFT/BIC: ZABAHR2X
Banka: Zagrebačka banka
OIB:43931021811
PDVID: HR43931021811
Svi bankovni troškovi, kao i svi drugi dodatni troškovi u vezi s postupkom plaćanja, obavezni su od strane Gosta.
Molimo Vas da Vaše dojmove upišete u Knjigu utisaka koja se nalazi u objektu. Vaše sugestije pomoći će nam da ubuduće budemo još kvalitetniji.